blaski-i-cienie-logo

Obowiązek informacyjny dla uczestników konferencji, szkoleń lub innych wydarzeń organizowanych przez JERZY KOLASIŃSKI KLINIKA KOLASIŃSKI – HAIR CLINIC POZNAŃ

Uprzejmie informujemy, że w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych (IOD): Pan Grzegorz Procajło, e-mail: rodo@jamano.pl

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest JERZY KOLASIŃSKI KLINIKA KOLASIŃSKI – HAIR CLINIC POZNAŃ (ul. Stanisława Staszica, 62-020 Swarzędz) (Administrator). Kontakt z Administratorem: (+4861) 81 87 550, Tel. kom.: (+48) 783 004 005.

Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych osobowych oraz ich przetwarzanie zgodnie z przepisami prawa.

W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE WYKORZYSTUJEMY DANE?

Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:

  • realizacji działań związanych z zawarciem umowy będącej podstawą udziału
    w wydarzeniu (w tym działań podjętych na Państwa żądanie przed zawarciem umowy), takich jak rejestracja na wydarzenie, przygotowanie materiałów związanych z udziałem
    w wydarzeniu, kontakt w sprawach związanych z wydarzeniem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    – umowa),
  • realizacji obowiązków prawnych Administratora związanych z organizacją wydarzenia, np. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej (w tym wystawianie
    i przechowywanie faktur) czy też udzielanie odpowiedzi na reklamacje (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny),
  • dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową będącą podstawą udziału w wydarzeniu lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes); terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny,
  • zapewnienia odpowiedniej jakości świadczonych usług, w szczególności poprzez badania satysfakcji uczestników wydarzenia (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes),
  • utrzymywania i rozwijania relacji biznesowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes),
  • realizacji marketingu bezpośredniego, w tym personalizacji treści marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes),
  • prowadzenia komunikacji marketingowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    (w szczególności poczty elektronicznej, połączeń telefonicznych, wiadomości SMS) na podstawie odrębnej zgody na przetwarzanie danych w tym celu i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda).
  • dokumentowania przebiegu wydarzenia oraz utrwalenia wizerunku uczestników, a także publikacji filmów i zdjęć, na podstawie odrębnie wyrażonej zgody przez uczestnika wydarzenia (art. 6 ust. 1 lit a RODO – zgoda).

Przekazanie danych (imię, nazwisko, dane kontaktowe) jest dobrowolne, ale niezbędne dla udziału w wydarzeniu i realizacji innych, ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych może wiązać się z brakiem możliwości współpracy lub realizacji innych, ww. celów Administratora. Przekazanie danych, zbieranych na podstawie zgody, jest dobrowolne.

Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?

Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji ww. celów. W zależności od podstawy będzie to odpowiednio:

  • okres do momentu ewentualnego skutecznego wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • okres przygotowania, organizacji i rozliczania wydarzenia,
  • okres wynikający z przepisów prawa,
  • okres przedawnienia roszczeń,
  • okres do momentu ewentualnego złożenia skutecznego sprzeciwu.

JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale jedynie w przypadku danych, które są przetwarzane na podstawie takiej zgody. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa, Administrator zaprzestanie przetwarzania danych
i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, gdy zgoda obowiązywała.

Zgoda może być wycofana w szczególności przez kontakt z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub inspektorem ochrony danych (IOD) (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?

Mogą Państwo złożyć do Administratora wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację
o przetwarzanych danych lub kopię danych), sprostowanie danych (gdy Administrator posiada nieprawidłowe dane), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych – na zasadach określonych w RODO.

Niezależnie od praw wymienionych wcześniej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną ich wykorzystania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wnioski te mogą być składane do Administratora (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub do IOD (dane kontaktowe na końcu dokumentu).

Mogą Państwo także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej UODO pod adresem https://uodo.gov.pl/pl/492/2464.

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane Administrator może przekazywać (nie licząc osób upoważnionych przez Administratora) innym podmiotom,
w szczególności: podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych lub podmiotom świadczącym usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom prawnym lub notarialnym).

JAKO MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Administratorem (dane kontaktowe na początku dokumentu) lub z IOD Administratora za pośrednictwem adresu e-mail rodo@jamano.pl.